17 juni 2013

Växthus-funderingar

 Nu är det ju snart dags att inreda vårt fina växthus och jag har en god idé om hur vi ska ha det på ett ungefär. Jag har ingen särskild inredningsstil tror jag utan jag mixar gärna med lite allt möjligt, mordernt, shabby chic i en enda röra. Tycke inte om för mycket av en stil för det blir inte alltid så personligt som man tror. Jag har aldrig inrett växthus tidigare så det ska bli kul! Har kollat runt på nätet och hittat mycket inspiration till vårt nya trädäck och växthus. Här bombarderar jag med bilder helt enkelt!





Kew Gardens Kruka long tom Ivory




Brickbord Visby




4 kommentarer :

  1. Ojoj vad mycket fint! Vart är det runda bordet ifrån?
    Ska bli spännande att se när det är klart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det finns helt galet mycket fint! Bordet minns jag inte var jag hittade men det finns nåt liknande på Jysk tydligen. Förhoppninsvis är vi någorlunda inredda i växthuset till midsommarhelgen!

      Radera
  2. Skulle typ kunna tänka mig allt :) kram Diana

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ