13 maj 2013

Finfint från Vårdväskan!

Det har kommit in massor med fint hos Vårdväskan nu och det måste ni bara spana in! Allt är ju så härligt färgglatt och livar upp ordentligt.



Kanske känner du någon som blir färdig sjuksköterska snart och vill köpa t ex ett färdigt paket i present?

Fräcka gem är en rolig detalj och är man strålande som jag finns självlysande nyckelband med texten "radierande röntgensjuksköterska"









Arbetsskor är något helt nytt hos Vårdväskan och jag är grymt sugen på de rosa du ser här nedanför (för att matcha min namnskylt med ett rosa hjärta på).









4 kommentarer :

  1. Dom har verkligen så mycket fint och perfekta presenter till den som jobbar inom vården :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag älskar Vårdväskan! En färgklick i vårdvärlden :)

      Radera
  2. Hej! Så härliga färger! Min dotter läser sjuksköterska programmet just nu men är inte klar på ett bra tag än!
    Hoppas veckan började bra och önskar dig en skön kväll!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! Man blir så glad av alla färger! Jaså hon läser till ssk? Så kul!

      Veckan kunde inte börja bättre! Krya på dig!

      Kram

      Radera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ